I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Marie - 10 juni 2009 23:55

Nu har man äntligen kommit hem. Gud vad mycket det kommer att bli att göra imorgon, med att packa upp och fixa med allt sånt, sen får man väl också ta och tvätta någon maskin fast det nog skulle kunna gå att hälla på lite tvättmedel och hänga ut det genom fönstret, med tanke på hur vädret tydligen har vart här hemma. Men vi ska nog inte ha det så roligt, det räcker gott och väl att samla ihop tvätten och stoppa den i maskinen. Nu undrar jag bara var min bok har tagit vägen? Jag läste ju ut En liten hattaffär på hörnet, nere i värmen och hann börja på tempelriddarnas arv, som jag gärna skulle vilja läsa några rader i, innan jag blir för trött för det. Men sen måste man naturligtvis få tid över till att motionera, eller att ta sina dagliga promenader, som jag har tagit varje dag, fast det var lite jobbigt i värmen. Jag hade tänkt berätta mer om resan och vad jag gjorde och åt lite senare imorgon. Nu är jag alldeles för trött, kanske att jag orkar installera sims 3, sen hoppas jag att det inte ska finnas några störningar i mitt spel, tack.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards