I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Marie - 21 juni 2009 22:11

Idag har jag tagit och spelat lite sims 3 igen, och för första gången så dog en gubbe för mig eller ja det var en gumma, men jag hade ingen aning om att man kunde prata, krama och kyssa de döda! Men det kan tydligen de föredetta makarna göra. Får se senare om det även gäller barnen...

Annars har jag läst lite gran idag men jag har ska snart börja läsa en deckare pararellt med den som jag läser just nu, jag börjar nästan få deckarabstinens.

Får se om jag kan få spökbarn? Som jag inte hade en aning om att man kunde få, det låter verkligen spännande spel. Jag har funderat fram och tillbaka och jag vet inte om det är värt att köpa ett bärbart konsol för jag kommer nog inte använda det så mycket (det går ju en drive just nu), handen på hjärtat. Det är nog bättre att spara en del och sedan köpa det jag verkligen vill ha, som just nu är lite smycken, annars vill jag ha en kamera men den väntar jag nog lite med, för det finns inte med på årets rea, vad jag vet?

Av Marie - 21 juni 2009 15:50

Gängkrig 145 av Jens Lapidus och Peter Bergting

Rött stoft av Ann Cleeves

Patienten av PD James

Flickan under jorden av Elly Griffiths

Dödsbud av Mark Billingham

Fritt fall av Juli Zeh

Doft av onska av Anne Rambach

På sannolika skäl av Gianrico Garofiglio

Av Marie - 21 juni 2009 00:32

Igår gjorde jag en hel del, löste korsord, läste lite i min bok och åt upp rester från midsommarafton sen tog vi och kollade på filmerna från Kanarieöarna så jag hann aldrig titta förbi här igår. Men idag ska jag ta och börja promenera igen, nu känns det knappt något i ryggen heller, så då ska ta och försöka gå mina kilometrar idag, bara vädret håller i sig, det är aldrig kul att bli blöt när man går, men man kan inte styra över vädret heller bara önska att det skulle vara bättre, men nu tycker jag att det har regnat färdig för juni månad i alla fall. Får se om det blir bättre väder idag då? Sen har jag lite att fundera över, men först ska jag ta och läsa lite innan går och knyter mig för idag. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards