I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Marie - 5 juni 2009 14:31

Här kommer en liten hälsning fran Kanarieöarna, det är väldig varmt - enligt mig sa jag läser en hel del och solar väldigt lite. Det är ingen stor favorit. Men det finns sa mycket att titta pa och besöka, som den Svenska Kyrkan som bara ligger ett stenkast bort. Jag har verklig längtat efter att vara uppkopplad en stund, fa läsa lite blogga och mejl en stund, och inte bara ligga och läsa boken om hattaffären och smörja huden - som jag inte är nágot fan av och att dricka hinkvis av vatten eller Aqua. Det är gott, men det känns snart som man utväklar gällar här nere. Nej, men allvarligt snart ska jag ta och uppsöka affären för att handla lite grejor. Men jag sàg att Gossip Girl kommer i september, gud vad jag blev glad.

Sen verkar det som att Bsb nya album inte längre kommer att heta This is us, men hoppas att den kommer ut snart, fans kan till och med komma med namn förslag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards