I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Marie - 18 juni 2009 23:20

Jag vet inte vad som är värst? Detta ihållande regnade, jävulusiskt ont i vänstra delen i ryggen (pga en sträckning) eller att värktabletterna satt sig på magen? Jag har tröttat på dem alla tre, jag tycker det är på tiden att sommaren kommer förbi, jag hoppas att den mesta av värken har lagt sig till imorgon och min mage och jag har aldrig vart bästisar - någonsin. Det verkar just nu som det inte går att få nått som man vill just nu, men jag hoppas att det blir ändring på det tills imorgon. Annars är snart boken slut, synd för den var rätt bra enda till sista sidan, får se om den sista i triologin Alexandriamorden lever upp till samma nivå som de två tidigare har gjort? Sen tog jag och tog mig tid till att spela lite sims 3 idag, och det var som vanligt väldigt trevligt. Jag undrar nästan hur man stod ut med två:an när de inte åldrades samtidigt som man gör i det verkliga livet, jag tycker att det blir mycket roligare nu delvis pga det. Får se vad som händer imorgon på midsommarafton??

Av Marie - 18 juni 2009 16:47

Det är inte min dag idag, nu har jag en knivskarp smärta runt hela skuldebladet om jag inte hade svalt mina värktabletter. Det känns nästan som att jag håller på att utveckla vingar idag, så jag har ingen som helst lust att gå ut och gå idag, då det mesta gör ont eller smärtar. Men jag var nere en stund vid centrumet, men där fanns det en hel del som bara hängde som var tvungen att gå om, vilket gjorde ont. Och inte fanns det som jag hade åkt ner för, det kommer inte in förens i nästa vecka, men jag hittade i alla fall en håraccessoarer att ha i håret imorgon, om jag inte har lika ont som idag, när det gör jävulskt ont om man inte går på smärtsillande. Jag vill att smärtan ska gå över, för jag gillar inte att äta smärtstillande. I alla fall så återstår det inte så mycket av Tempelriddarnas arv längre, ochdå får jag börja på en ny bok snart då, hoppas att den kommer vara lika spännande som denna har varit.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards