I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Marie - 19 juni 2009 22:13

Och så har blev det midsommar, jag får ta och städa lite i helgen istället, det gjorde helt enkelt för ont igår och idag hann jag inte städa alls, men imorgon kommer en ny dag. Och nu har jag även läst ut Tempelriddarnas arv, den var bra, men jag vill spara den sista bocken i serien lite, jag vill inte läsa ut dem för fort, vilket gör att jag inte riktigt vet vilken bok jag ska läsa nu? Jag hoppas att jag kan ta och välja en snart så jag har något att läsa nu ikväll. Annars så har jag ätit en hel del, sill, lax, prinskorv och en och annan tårta.Tur att det är bara midsommarafton en gång om året, men det har vart rätt kul idag, fast jag har inte hunnit att gå ut idag, och igår orkade jag inte för att jag hade så ont. Idag har jag inte lika ont, jag går inte på smärtstillande men jag hann helt enkelt inte ut innan festen började. Får se vad man hittar på nästa vecka och hur det blir med mina tv-serier som jag ska ta och beställa, något måste man underhålla sig med, under regnskurarna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards