I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Marie - 12 oktober 2014 23:15

 

Från Bonaparte


Jag tog och gjorde en beställning lite väl snabbt då jag trodde att jag beställt en sak som det vissade sig att jag inte fick med alls innan jag passerat kassan. Kanske kan jag skylla på att jag satt i andra tankar och var på väg utomlands?? Men medan jag bläddrade igenom outlet med förra säsongens kläder och bakåt så hittade jag några andra favortiter som ännu fanns kvar. Får se hur hösten kommer se ut, i mina nya kläder? Nu behövs det bara några till jeans innan jag tror att jag är nöjd.

Av Marie - 12 oktober 2014 22:45

Av Marie - 12 oktober 2014 22:02


Om ni är lika uttråkade som mig, så kan ni fördriva tiden på Youtube.

Av Marie - 12 oktober 2014 21:34

 

Tog och köpte en ny grej igår. En liten box som innehåller tre "hårsnoddar" fast det ska vara bättre än vanliga hårsnoddar, då trycket tydligen ska fördelas över hela tofsen istället för det "yttre" som är i direktkontakt med hårsnodden. Tänkte testa om den ger mindre huvudvärk och slittet hår som det står att den ska förhindra. Men det bästa är nog att den ska förhindra att håret trasslar in sig i snodden. Jag såg den igår i taxfree när jag tog en dagskryssning över dagen till Åland. Men om det verkligen fungerar så har jag tänkt att skaffa några fler "småboxar" det finns bla på kicks, men det har inte de inte i alla färgerna. Jag fick tydligen tag på en av färgerna som är Limited edition  - Marine Dream, men nu funderar jag på att skaffa några av det mer neutrala färgerna som finns hos kicks.


Mer information om det finns på deras...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards