I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Marie - 30 oktober 2014 23:20

Jag sitter och laddar ner ett album till min iPod, jag har ännu inte tagit och gjort det fast jag köpte albumet för några dagar sedan. Funderar på att ladda ner något mer, fast jag tycker att jag borde fylla på kontot först så det får vänta till en annan dag. Såg för några dagar sedan hur många serier som jag följer som kommer ut under december, och jag vill ha dem alla. Kanske ska jag ta och passa på och sätta upp någon av dem på min önskelista? Satt och kollade in på ett par jeans, eller ja flera. Får nog ta och göra det imorgon, när jag har hittat måttbandet sen blir det till att bestämma vilka jeans också. Två av samma färg eller två olika par? Jag tog en promenad idag för att rensa tankarna lite, med det var så kallt utan mössa. Så imorgon åker den på igen inför en ny promenadrunda. Nu ska jag slötitta lite framför Arrow och sedan ska jag nog läsa några rader. Imorgon har jag en del att göra, och jag hoppas få dem avklarade.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards