I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Marie - 29 oktober 2014 23:11

Jag hann läsa ut Glöm inte att låsa, och den var bra men jag behövde ta lite ledigt efter att jag läst den. Då det fanns andra saker som jag gjorde igår istället. Men nu finns det andra saker som jag sitter och funderar på, brun eller svart - guld eller rymdgrå ett svar som jag ännu inte har något har ett svar på heller, så det här kan ta ett tag. Funderarande alltså. Snart tar jag och löser den ena av mina funderingarna genom att jag gör ett aktivt val, det lutar åt svart. Det andra valet väntar jag nog lite med, tror inte att de finns inne ännu. Jag har ännu inte hunnit tagit upp Sandmannen eller börjar skriva något i mitt projekt, fast jag har gjort noteringar medan jag satt och kollade på Numb3rs, som jag kanske hade tänkt se lite senare om jag inte hittar något annat som är lika spännande. Sen får jag se hur det blir med resten??

Av Marie - 29 oktober 2014 19:49

Jag gillar verkligen 1989, både welcome to new york, out of the woods och jag tror att det är någon låt till som jag har fastnat för sedan jag köpte den lite tidigare igår. Men jag har inte riktigt lyssnat igenom hela albumet, riktigt ordentligt ännu. Men jag gillar låtarna som Max Martin har varit medförfattare till samt Ryan Tedder från OneRublic som jag undrar när nästa album kommer....? Men det är ett svängigt album, flera låtar är verkligen bra. Man får lust att dansa, eller sittdansa som jag gör just nu. Går inte att sitta still, denna ska jag försöka lyssna till när jag sitter och skriver. Annars tror jag att det kommer att bli bra att träna då den får en att röra sig, i takt. Annars hade jag tänkt göra lite saker, som inte blev av igår. Då jag gjorde saker bara för mig, och det var riktigt skönt att bara vara.

Av Marie - 29 oktober 2014 19:30

  Jag gillar verkligen den här låten, jag gillar fler men från detta albumet finns det ett par till.   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards