I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Marie - 26 oktober 2014 23:32

Nu har jag lite mindre än 100 sidor kvar av Glöm inte att låsa, inte Sophies historia som jag skrev häromdagen. Det börjar bli skönt att den snart är slut, och det är att det känns lite väl stressigt att läsa under tidspress. Det är 10 år sedan sist då jag var tvungen att läsa en bok varje vecka under en period, och då läser jag också en bok privat också - sedan vet jag inte om jag gick in i väggen för så mycket orkar jag inte längre läsa på en vecka. Men jag ska försöka hinna klart boken, som är riktigt bra så att jag får tid över att gå vidare med boken som jag läste innan jag åkte iväg Sandmannen. Annars ska jag väl även ta och börja förbereda för att plocka undan och slutföra det jobbet. Hade tänkt ta och inviga mitt överkast snart, eller om jag måste ha en något breddare säng? Annars finns det ett par andra saker som jag skulle vilja göra, som att ta och skriva lite grann. Under större delen av den här veckan så har mitt tagentbord stejkat lite grann, jag har knappt kommit åt mellanslaget fastnade och man var tvungen att riktigt trycka för att det skulle hända något. Under den här tiden satt jag faktiskt och tittade på andra lösningar för att byta ut den jag har, då jag brukar skriva en del om dagarna. Men nu har det löst sig, hur vet jag inte? Men den är som den alltid har varit. Men nu ska jag ta och se klart Hamilton...

Av Marie - 26 oktober 2014 23:23

 

från ellos


Såg ett par saker som jag gillade. Så jag ska se om det finns något man bara måste ha. Men annars tycker jag att de är fina tillsammans, ser ut som en dovhöstkväll.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards