I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Marie - 18 oktober 2014 23:56

Jag har nästan läst ut Sophies Historia nu, mindre än 30 sidor kvar och den växer ju närmare slutet man kommer. Kan knappt vänta på upplösningen. Under tiden ser jag på Hawaii five - O, medan jag sitter och funderar på om jag är nöjd över min påbörjade städning, det känns inte som att den är helt klar men jag kan inte sätta fingret på vad det är för något som gör att det känns fel? Som att jag inte är klar än. Får se hur jag ska ta och lösa detta. Jag har ett par idéer. Förhoppningen är att jag är klar med allt imorgon. Men det finns även ett par andra saker som jag tänkt göra imorgon också, sen får jag se vad mer som händer? Men jag börjar nog med en ny bok. Annars är Safira sur - det regnar ju...

Av Marie - 18 oktober 2014 22:42

Tidigare idag så tog jag och plockade rent större delen av mitt rum och nu är större delen av mitt rum riktigt snyggt. Jag ska fortsätta men just nu har jag tagit en paus. Dels försöker jag sortera in mina rena kläder i mina byråer och gör allt fint men även gör klart resten av rummet så att jag kan fortsätta med min städning. Det är mer resultatet som spårar än att fortsätta städa fast det inte alltid känns så kul att städa men då är det skönt att slutresultatet av ett helt ren städat rum, rent också på prylar. Allt kommer se som jag har tänkt mig det innan allt är klart. Snart har jag röjt klart och kastat oviktiga kvitton, och det mesta av kläderna är på sin plats. Då kan jag nog koppla av med en film.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards