I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Marie - 20 oktober 2014 23:24

Det har blivit lite läsning av idag, men inte lika mycket som igår så jag har tagit tillfället i akt att ladda den medan jag gör annat så att jag kan läsa ostört sen eller i alla fall ostörd från att behöva ladda den lite senare imorgon. Men nu ikväll fick jag syn på att ikea har uppdaterats, äntligen kan man titta på julsortimentet. Jag kan knappt vänta och se vad som är nytt för i år, och vad jag själv skulle vilja - om det nu finns något??

Får se om jag hittar något, för jag har ännu inte kollat vad det har för något - förutom textilavdelningen och där gillade jag en bordslöpare som jag tänker ha under tv:n. Sen får jag se, jag funderar ju på att plocka upp en julklapp därifrån också. Men nu ska jag se på någon bra serie, innan det är dags att läsa lite mer...

Av Marie - 20 oktober 2014 21:18

Jag har börjat närma mig ett resultat där jag kan känna mig nöjd med, med det sagt så är jag inte klar. Jag har en hel del kvar att rensa ut ur mina garderober, och just nu har jag bara börjat skrapa lite på ytan. Snart kommer jag att fortsätta rensa ut och jag vet inte nu vad det är som åker först, men planer är att bli av med första rensningen innan man går vidare. Men det känns skönt att gå vidare och även veta vad man vill spara, göra sig av med och införskaffa. Just nu är det lättare att införskaffa sig nya saker än takten på utrensningen, det gör rummet riktigt rörigt eller i alla fall i mitt huvud. Fast jag skulle vilja göra mer med mitt rum. Jag har i alla fall snart rensat ut alla mina överdelar som jag känner inte är min stil, och jag undrar om de någonsin var det? Men i alla fall jag tror nästa projekt kommer bli nederdelar. Sen borde allt vara klart, jag gav mig ju tid till innan jul. Så jag hoppas att jag blir klar i tid...

Av Marie - 20 oktober 2014 20:32


Stora delar av detta har jag redan sett tack vare Svt, men nu kan man äga det också och kunna se det om och om igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards