I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Marie - 24 oktober 2014 22:30

Idag har jag läst fler sidor ur Sophies Historia än vad jag hittills hunnit med, jag läste ur den även när jag åkte buss. Men jag såg att den låg på plats 2 på 10 i topp listan över pocketböcker när jag var nere en sväng imorse. Och jag tror nu att jag har känner till vem det är som " blir mördad" i början av boken. Vill ni veta mer, så får ni ta och läsa boken - vill ju inte förstöra något av spänningen. Förutom att jag har läst så har jag även sett på ett par serier och hämtat ut mitt senaste paket. Så nu har jag några nya kombinationer av mina nya kläder, det fanns även en annan kofta som gick i mörkgrått, men jag tyckte att denna som går i orange eller mandarin som det står på påsen skulle vara ett roligare kombliment när mycket av det jag har under går i grått. Och då orange går bra ihop med grått, svart och marinblått så känns det som en roligare färg att välja. Den fungerar även ihop med grönt, men det har jag bara någon t-shirt som går i.


 


Nu ska jag ta och läsa igenom månadens LIVE från ikea och sedan ska jag även ta och kolla på någon mer serier som har gått idag. Tror att jag får chans att titta på lite film imorgon, när det inte finns så pass mycket annat att se på tv. Men jag har kollat in youtube och detta har hänt där.



Samt något som jag tänkte spara tills imorgon, kanske? Men nu sitter jag och bläddrar igenom ett par olika sidor som skriver om hur man kan kombinera kläder, får se om man kan lära sig något utav det? Det ser i alla fall riktigt intressant ut, får se om man kan få några nya idéer som man inte tänkt på tidigare. Annars har jag en riktigt irreterad geting som tror att en av mina lampor är solen eller något. Jag öppnade fönstet men den har inte riktigt fattat vinken ännu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards