I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Marie - 9 oktober 2014 23:18

Sitter annars och tittar igenom lite kläder, som alltid. Håller på att rensar och handlar bara sånt som jag behöver och är min stil - önskar i mitt inre att jag veta det tidigare så att man inte har behövt rensa ut så mycket för att det inte är något jag någonsin skulle sätta på mig. Jag har börjat bli bättre på att se det när jag ska beställa något nytt eller använder nätet till att gå igenom vad som finns i några fysiska butiker, men jag önskar att jag kunde dels ha blivit bättre på det innan men även vetat om min stil för mer än 10 år sedan. Men det är höst och det betyder att jag gillar att boa in mig, titta på sköna kläder att ha på sig, äga fina överkast i höstfärger, läsa riktigt bra böcker och ha fina tända ljus. Det är någonstans i den röran som jag trivs som bäst. Men jag ska nog ta och sätta igång en serie nu, och sedan ta och ladda upp lite bilder imorgon. Jag har tagit ett par väldigt fina bild under veckan...

Av Marie - 9 oktober 2014 21:26

Sitter och kollar på ikeas nyheter som kommer ut från och med nu i oktober men även julnyheterna. Det kanske börjar bli dags för ett sista besök för i år. Det finns ett par saker som är intressanta från den tillfälliga kollektionerna men sen fanns det en eller två saker som var intressanta av det som kommer kring mitten av oktober men som tillhör årets julkollektion. Kanske finns det även ett par julklappar bland sakerna?? Men det ska bli ännu intressantare att få se dem i butiken, för på pappret eller främst på nätet kan en sak vara mer inköp och finnas på inköps listan men snabbt åka ut när man får se den väl på plats. Men ett par saker är i alla fall intressanta nu, sen får man även se hur mycket man orkar bära hem också.


Sitter även och lyssnar till små snuttar av olika album, jag funderar på att köpa något nytt. Jag har förhandlyssnat på ett par album vid det här laget, men inget har ännu hamnat i kundkorgen/molnet ännu. Kanske för att jag inte vet ännu vad jag vill ha för typ av musik. Känns som att jag just nu vet vad jag vill ha/söker efter när jag väl hör det. Och det lär nog ta lite tid, när det finns hur mycket som helst att lyssna igenom...


Sitter och funderar på om jag ska ta och se klart Hamilton som jag började med i förra veckan, eller om jag ska ta och kolla igenom den gångna veckans serier som jag har missat. Får se hur jag gör, serierna ligger ju inte kvar för alltid men det gör ju dvd, så kanske låter jag dvd vänta lite? Det finns just nu hur mycket som helst som jag ännu inte har sett. Plus att jag såg en video tidigare ikväll hur man kan bygga husen i sims 4, mina har sett jättetråkiga ut för att jag har byggt dem som jag gjorde i 3:an och när man ångrade sig så var man tvungen att riva allt. Men det såg rätt coolt ut allt nytt som man kan göra i spelet, så jag tar nog och spelar lite grann i helgen tror jag.

Av Marie - 9 oktober 2014 21:05

Har nu kommit ikapp essiebutton, och har inte haft möjlighet till att länka in dem. Utan bara nämnt att jag sett dem, såg sen att det gick att kopiera dem, men jag gav upp efter att uppkopplingen var lite sisådär. Men här kommer alla så här långt istället.


Första


Andra


Tredje


Fjärde


Femte - sista

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards