I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Marie - 21 oktober 2014 23:29

Den här dagen började inte alls som jag hade tänkt mig. Jag vaknade upp från en konstig dröm där jag hade åkt tåg till Stockholm och skulle hämta upp någon, det resulterade i att jag missade att gå på tåget igen och började gå mot Malmö, jag var någonstans söder om Stockholm när jag vaknade. Då visste jag var det hette, men nu minns jag det inte längre. Men nu sitter jag och lyssnar på lite musik, medan jag gör lite olika saker som att skriva och spela lite. Har lust att läsa lite också, för nu är det bara en vecka kvar på mitt lån. I värsta fall får jag ta och låna om den boken, annars hade jag tänkt försöka läsa lite mer än 1100 sidor på en månad - får se om jag hinner läsa klart denna tills dess?

Annars finns det ett par saker som jag funderar på, som jag hoppas att jag gör snart. Dels är det om fler jeans, jag äger inte särsilt många alls. Kan knappt gå ut om de ligger i tvätten. Sen ska jag ta och titta på lite annat nytt, men sen hoppas jag att jag ska våga hoppa på något som jag bara gått och fantiserat om att göra, men som jag gärna skulle vilja uppleva.

Av Marie - 21 oktober 2014 22:57

 

från google


Jag satt och kollade på en video på youtube när jag fick en förfrågan om att uppdatera iTunes, och när det var klart så upptäckte jag att det inte var en vanlig uppdatering utan att det kom med en ny ikon. Den är numera röd, och förut var den blå. Först såg den ut som ikonen till vänster, sedan efter ett par år och en stor uppdatering i programmet så blev tonen vit istället för svart. Men nu har bakgrunden blivit röd...

Och vad är då annorlunda? Allt. Man kan se vilka låtar man senast köpt via iTunes eller laddat upp från annan källa, det går betydligt fortare att komma åt iTunes store, man slipper uppladdningstiden. Sen har det finns det små ikoner i programmet som tar en till olika områden, musik, pod, ljudböcker mm. De såg annorlunda ut tidigare.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards