I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Marie - 14 oktober 2014 23:41

Idag har jag använt hårsnodden som jag plockade upp i helgen, och som jag även plockade upp en ny färg igår (choklad) och jag kan direkt upptäcka skillnaden. Jag tyckte det känns konstigt när jag läste om huvudvärk, det jag inte tyckte att jag led av. Man märker direkt skillnaden mellan vanliga hårsnoddar och den här nya som jag skrev om igår och det är att man slipper trycket mot håret som jag nu upptäcker gjorde "ont" sen vet jag inte hur pass känslig jag är? Och sedan att man inte behöver lika många varv innan hårsnodden inte ramlar ur håret, utan det behövs bara två varv. Sen får jag se vad mer jag kan upptäcka längre fram som jag inte känner till just nu...

Sen har jag även läst mer än ett kapitel i Sofies historia och jag börjar känna med Liv/Oliva just nu. Vill ni veta mer så kan ni ta och börja läsa den boken. Vill inte ge bort för mycket. Men jag tycker att det är roligt att läsa igen. Annars har jag börjat skiva igen i min "bok", det har ännu bara blivit några dialoger så här långt men det är å andra sidan flera månader sedan jag skrev i den. Dock ska jag snart skriva in det lilla som jag skrev ner det jag under de här månaderna har skrivit ner i min lilla bok. Men det gör jag nog inte idag, det finns andra saker som jag vill få med idag sen får jag ta och skriva in det jag tidigare skrivit på sina platser lite senare. Tror nästan att jag måste ta och läsa om valda delar så att jag minns extakt vad det är jag skriver om, och på så vis även vet vad jag måste fortsätta/förbättra och sedan var jag ska placera in min text från det jag redan har skrivit på bästa plats.


Men nu ska jag ta och läsa vidare, fast jag gärna skulle vilja spela sims 4 nu....

Av Marie - 14 oktober 2014 13:57


Jag gillar detta.

Av Marie - 14 oktober 2014 09:30

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards