I huvudet på Aponi

Alla inlägg under januari 2015

Av Marie - 2 januari 2015 21:42

Har upptäckt en liten miss i och med min beställning angående mellandagsrean. Jag har uppgett fel telefonnr, får ta och titta in med ordernr och se om de kan hjälpa mig. Jag har nu upptäckt att jag har bytt två siffror med varandra, därför har det inte kommit ett SMS. Sen har jag äntligen hittat ett fodral som jag mer än gillar, men nu kanske det ändå blir ett headseat som jag tittade på för några dagar sedan, jag har inte riktigt hittat något bättre...

Nu tänker jag ta och fika och titta på någon av mina nya filmer.

Av Marie - 1 januari 2015 23:28

Jag har suttit och läst en del omdömmen och tester under dagen, och jag har ännu inte kommit ett steg närmare ett beslut. Det är verkligen en djungel att handla headseat som har bra ljud till att lyssna på musik men även en mikrofon som är bra, men ännu har jag inte hittat någon som jag är nöjd med att köpa. Men jag är ändå i behov av en bra, såg en som jag först funderade på tills jag såg att den krävde batteriladdning, fast den inte var trådlös och jag vill inte ha en sådan modell för när batteriet inte längre går att ladda upp, så är det goodbye med headseatet och är den typen billiga heller. Runt 3000 är lite väl dyrt för ett headseat, som ändå inte fungerar under mer än en tidsbegränsad tid.

Så nu har jag som mål att hitta en bra, snabbt. Kanske hittar jag en som jag är nöjd med under morgondagen? Men jag ska även ta och passa på att beställa hem lite olika saker som jag ska ta och testa, för huden och håret. Förhoppningsvis så kommer det sluta klia, jag funderar på att prova på en hudserie som ska vara skonsamt mot just mina områden. Hoppas att det hjälper mot mina problem...


Havets egen hudvårdsserie - Gör gott för både hud och hår! Læsø-Saltcare Schampo är ett milt och skonsamt schampo, utan färgämne eller parfym. Schampot är lämpligt för personer med torr, kliande och mjällig hårbotten. Användes vid varje hårtvätt. Massera in i hår och hårbotten och låt verka i några minuter, och skölj därefter ur schampot. För bästa effekt - Använd i kombination med Läsö-Saltcare Gel. Innehåller ingen parfym, färgämnen eller parabener. Finns på eleven.

 

Sen får jag se om det är något mer??

Av Marie - 1 januari 2015 10:15

Jag har upptäckt att min hud har blivit annorlunda under de närmaste veckorna, eller om det är för att det är vinter? Men den har blivit väldigt torr, förut var den normal till fet men känslig och nu är den istället torr och känslig.

Så nu tänker jag göra någonting åt det, det är ett nytt år och jag tänker börja ta hand om min hy - för den mår inte så bra just nu. Jag ska ta och plocka upp ett par saker från ett märke som jag redan använder för att jag min känsliga hy, men jag ska bland annat lägga till någon form av fuktmask sen får jag se om jag hittar något mer. Ser ut som ett lik i ansiktet bla för att hyn är så torr.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards