I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Marie - 1 december 2012 23:32

Vart tog dagen vägen? Först skulle det veckohandlas, sedan en snabbis in och handla julblommor på plantagen. Sen tog det aldrig slut, det skulle upp nya gardiner, ner med de smutsiga, upp med ljusstakar, bort med höstbelysningen. Utan att veta ordet av så hade solen gått ner, och jag som hade tänkt gå ut och fotografera det fina ljuset och snön. Det blev en amarylis, med en vit julkruka som man kan återanvända under resten av året. Det fanns även en röd, men den blir man mer begränsad med, har bara gråa, vita och svart krukor. Imorgon hade jag tänkt sätta upp resten av mitt julpynt, kanske att det blir något kort efter att jag är klar? Annars har jag spelat en del, Still life 2 som jag plockade upp på ÖB för 39:-, spelet är både spännande och kul att spela. Sen har jag också kommit igång och läsa lite mer igen, gick lite väl trögt men efter ett strömavbrott - det enda man kunde göra var att läsa 30 sidor så löste det sig och jag kom äntligen igång med att läsa flera sidor istället för några stycken i taget. Men nu hade jag  tänkt ta och kolla på någon film, vilken det blir?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards