I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Marie - 10 december 2012 23:51

 

bilderna lånade av Ikea


Det här handlade jag bland annat på Ikea, pionerna skulle man kunna ha över sängen som en huvudända om man inte har någon eller bara för att rama in sängen. Sen handlade jag bilden på rosorna för att jag gillade den, sen kostade den 29 kr (om man är medlem) vet vad den skulle kunna sitta i framtiden. Men jag får bara plats med en ram (50*50) så jag kommer nog välja en av pionerna och vänta med de andra bilderna...


RIBBA ram 50*50 149:-, TVILLING bild set om 2, pioner 99:-, BILD bild rosor 69:-

Av Marie - 10 december 2012 22:30

Fick lite långtråkigt av att kolla på webbtv, så jag tog och kollade in nobelmiddagen för en timme, längre stunder klarar jag inte av utan att det blir för långtråkigt. Av att de sitter och äter och programledarna avbruter varandra. Då känns det skönt att man inte är bjuden. Men en del klänningar var vackra, men jag förstod inte underhållningen, det blev för tråkigt när inte sjöng eller något liknande. Annars så har jag små plockat idag, är ju snart dags att städa igen. Men innan dess finns det visa saker som behöver göras. Annars har det väl inte hänt så mycket eller jag var förbi Ikea, men jag tyckte inte om det lilla som fanns kvar av presentaskarna passade mina ändamål, men jag hittade andra saker att köpa. Det blev en julklapp men nu saknas det en kartong att slå in den i. Får se hur jag löser det? Men annars hade jag tänkt göra en ny header, lite mer julinspererad hade jag tänkt. Som det nu ser ut, så får man en känsla av sommar och det stämmer inte riktigt med hur temperaturen är ute och att vi snart är inne i mitten av december. Sen har jag även lite planer på att ta och läsa lite innan jag somnar, snart får jag börja på en ny bok.

Av Marie - 10 december 2012 22:22

En roligt video montage på olika katter i roliga situationer. Vissa är riktigt kul.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards