I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Marie - 28 december 2012 23:32

Jag har en gedigen musikbibliotek, det är ett antal olika artister och grupper i olika genre, beroende på humör och situation. Tex så går det lättare att träna till Lady Gaga än Mozart ja jag har båda i min personliga musikbibliotek efter tycke och smak men jag gillar olika klassiska låtar men även artister som använder klassiska instrument i låtarna, som stråkar och piano det får låten att låta maffigare och får ett fylligare ljud. En av andelningarna till att jag gillar Josh Groban. Så denna låt går nu på reapet, den släpps ju inte förens i början på februari, men den har fått mig till att längta dit. Från början undrade jag inte om Onerepublic skulle släppa något nytt snart, och den kommer också någon gång under nästa år. Då finns det redan 4 album som jag bara måste ha...


Onerepublic

Backstreet Boys

Bon Jovi

Josh Groban


Av Marie - 28 december 2012 22:57

Nu har jag snart läst ut Barnbruden och den var lika bra som jag trodde att den skulle vara då jag struntade i att sortera in den på bibloteket utan tog och låna hem den själv. Nu får jag se vad det blir för någon bok av alla dem som jag har tillgång till här hemma? Men jag borde nog ta och läsa en av mina favorit författare då jag har lånat den 4 boken från bibloteket då den är nästan helt omöjlig att få tag på. För den har jag inte läst än. Det är kanske dags nu? Annars hade jag lite tråkigt igår så jag började att titta på den åttonde säsongen av Grey´s anatomy, jag följer den nionde på tv, så det är något förvirrande nu när de på tv pratar om vad som händer under den säsong som jag ännu inte sett hela men som jag har på dvd. Så det känns som ett perfekt tillfälle att friska upp vad som hände när de är paus i den nionde säsongen. Sen har jag redan klarat ett spel som jag fick i julklapp men det gör inget. För första gången klarade jag hela spelet fick alla trophys. Det har aldrig hänt att jag ens har varit nära, tog och handlade ett annat nu under mellandagsrean.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards