I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Marie - 31 december 2012 20:05

För tillfället så har det varit en väldrig lugn nyårsafton, kanske för att vi inte har några gäster ikväll? Jag har kollat på några GA avsnitt och inte gjort så mycket eller jag stod för dukningen som sedan blev förstörd då de skulle göra kalavagnen av de glitter jag lagt fram. *suck* Så jag försökte koppla av framför ännu ett avsnitt av GA men nu ger jag upp, nu tänker jag titta på lite tv istället och se om det hjälper??


Ps. Så fort solljuset försvann började de stjuta fyvarkerier. Det är inte midnatt än! Ds.

Av Marie - 31 december 2012 11:15

Spenderar lite tid åt inportera lite ny musik som inte har blivit inlaggd i programet än. Först lite träningsmusik, till det hade jag tänkt mig lite dance och house musik. Går nog undan att träna till Until now - SHM och sedan hade jag tänkt ta och ladda in ett album till innan detta år är till ända...

Av Marie - 31 december 2012 09:30

 


bilder lånade från ikea

 

Dessa produkter eller i alla fall något av dem funderar jag på att införska nästan gång jag är på ikea, tycker att det är lite kallt i sängen. Misstänker att allt dun har ramlat ner i fotändan. Annars finns ju alltid alternativet till att köpa ett nytt duntäcke, såg att bärigheten på dunet var lågt nu till jul så den har nog helt enkelt försvunnit eller klumpat ihop sig? Men det skulle bli lite mysigare att tända lite ljus och linda in sig i filten/täcket en stund.

Av Marie - 31 december 2012 08:45

Hittade häromdagen en sida som säljer pocketfodral, om vill göra pocketen lite snyggare eller helt enkelt inte vill visa vad man läser för någon bok. pst den har även ett inbyggt bokmärksband, så du kan hålla reda på vilken sida du är på Är helt i skinn, finns för närvarande i 3 färger men under nästa år kommer den ytterliggare i en ny färg om man vill det.


Funderar på en själv, men har ännu inte valt ut någon färg än. Men de är riktigt snygga tycker jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards