I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Marie - 14 december 2012 23:31

Nu är stora delar av duschrummet klart, i alla fall för idag och i morgon hinner jag inte för då ska jag bort men det är skönt att ha börjat någonstans. Är snart klar med julpyntet allt känns inte som det står på rätt plats ännu, men det är några dagar kvar till jul. Sen funderar jag på att se en film, tror att det blir en film som jag inte har sett på ett tag men annars så känns det som att det blir ett fint film väder i år. Ska nog bland annat ta och leta fram Dagboken som man kan se på juldagen eller annandagen. Men det finns nog fler filmer som jag vill se... Men jag ska också försöka läsa mer i boken, får nog ta med och läsa lite imorgon så att jag verkligen kommer in i den. För som det är nu så har jag läst 3 kapitel, och det är en 15 åring flicka som ska gifta sig med en rik man som är äldre än hon själv men han har haft en älskarinna i varje stad och en av dem är nu gravid, något hans blivande fru så klart inte känner till. Så det är så långt som jag har kommit i boken. Men nu ska jag ta något att dricka, leta fram filmen så är jag redo.

Av Marie - 14 december 2012 17:17

Yay, nu är nästan alla inköp klara av julklapparna det skulle i så fall vara en liten grej kvar...


Nu kan jag pusta ut, för nu är det bara att slå in allt som återstår. Och det är lite väl pillrigt när man inte har världens bästa finmotorik ibland. Medan andra saker fungerar bättre. Har äntligen gjort och fått upp den nya julinspirerade headen. Vad tycks?


Avslutar med en länk på ur söta djur eller det finns en som inte behövt funnits med.


Av Marie - 14 december 2012 14:52

Här är en kille som redan har en favorit låt att dansa till.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards