I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Marie - 17 december 2012 22:36

Idag blev inte riktigt som jag tänkt mig, får se om det blir av i morgon? Har läst lite ur Barnbruden och ju mer man läser desto mer vill man fortsätta. Det är nästan svårt att lägga den i från sig när man ska sova. Annars har jag ägnat dagen åt att läsa lite om mitt kinesiska stjärntecken, vilket skiljer sig från våra. Jag är i alla fall en hund, vilken du är kan du ta reda på här. Det är intressant och se hur mycket det är som stämmer in på än själv. Annars hade jag tänkt spela lite sims 3 idag men det blev aldrig av, Har i alla fall lust att boka det nya Simcity som kommer inom 3 månader, det finns en hel del som är nytt i spelet men att det framförallt går att bygga annat än BARA raka väggar är nästan det ett skäl till att man blir sugen på att spela spelet. Se själva, jag tror att det blir ett kul spel.



Men jag ska i alla fall försöka utföra ett ärende imorgon förutom att jag också ska klippa mig. Det är några månader sedan sist och det är på tiden då dess huvudhobby är att växa flera cm mellan besöken hos frissan, någonstans mellan 1 till 2 cm växer det lugnt i alla fall i perioder. Sen ska jag så klart ta och försöka läsa ännu mer i boken samt komma på lite fler dialoger till imorgon. Har skrivit lite idag men skrev inte lika mycket som jag trodde att det skulle bli.

Av Marie - 17 december 2012 16:50

Idag är klippet från en 17 årig kille som har cancer och som bara ha månader kvar att leva. Vad gör man då? Man spelar in en singel. Jag verkligen gillar den här låten; Clouds.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards