I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Marie - 18 december 2012 23:45

Varning! Stoppa aldrig in dina fingrar där du inte vill ha dem.


Av Marie - 18 december 2012 23:09

Nu är jag alldeles slut, dels så klippte jag mig. Sedan inte till skansen för att bytta julgranskula, tillbaka med spårvagnen och handla brända mandlar, promenad tillbaka till centralen och hann med Uppsala pendeln, det var en del som trodde att de bara stannar i Uppsala och Arlanda så det var nästan helt tomt tåg som jag åkte med i motsvarighet till när jag åkte in. Sen stiga av bussen efter några hållplatser för att hämta upp en del av julklapparna som jag ännu inte öppnat då jag var tvungen att rycka ut för att fixa farmors digitalbox - hade nästan hittat felet fick jag reda på sen efter att proffset hållt på med boxen i 1,5 timma med dator. Jag lyckades nästan efter 40 minuter utan dator med internet. En knappt tryckning längre ner på listan och det hade varit löst. Så nu är jag TRÖTT. Men jag har stor lust att se Hart of Dixie innan jag tar sängen, och läser någon sida för idag.


Sen har jag lust att åka tillbaka till Ikea, för att handla en filt men det kan nog vänta tills efter jul men jag har tänkt handla en ny kudde innan jul. Min sidokudde har förlorat sin form, men det är några år gammal nu och jag tycker bara att den är böckig när det inte uppfyller sitt löfte längre. Att vara en hög dunkudde för om man sover på sidan, som det är nu sover man inte en hel natt för att man måste bråka med en tonårskudde. Så då kanske jag kan hitta något annat också? Annars hade jag tänkt ta det lugnt imorgon, läsa lite i boken, kanske skriva några rader och spela lite sims 3. Och förberedda för sista städningen innan jul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards