I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Marie - 19 december 2012 23:07

Nu har alla mina julklappar kommit som jag ska ge bort, håller på att slå in dem men just nu har jag tagit en paus, ibland blir det för mycket när man redan är sjuk. Men någon till kanske jag hinner slå in idag? Annars finns det lite att titta på webbtv, som jag har väntat på en hel vecka. De bästa programmen på kanal 5 går mellan Mån - Tors. Men det tråkigt i att det snart är jul är att mina älskade program tar ett uppehåll, vad ska jag då titta på? Men jag hoppas i alla fall på att de kommer att köpa in fler avsnitt av en serie som de snart har vissat hela säsong 1 av? Men under tiden har jag några serier som jag missat under förra hösten som jag ska kolla in, via min dvd spelare. De är redan inköpta under den kalla, regninga hösten i år. Har ni också tv - serie som ni följer?


Annars har jag ju de två böckerna kvar att läsa innan de ska lämnas tillbaka. Jag ska nog kolla upp om det inte finns en fortsättning på barnbruden? För det känns som att den ingår i en serie, och framförallt för att det står en 1 på bokryggen. Så det börjar nog bli dags till att krypa upp i favoritfotöljen har bara en fotölj, men vem räknar? och både läsa, och kolla på film under hela julhelgen. Då kanske man blir frisk också, eller så har man bara haft en trevlig stund. Sen finns det nog tusen andra saker som ska göras. Men vi får se hur mycket jag orkar göra per dag...

Av Marie - 19 december 2012 22:57

Vaktmästaren på Allsången, kunde inte låta bli då jag var där en snabbis igår.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards