I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Marie - 2 december 2012 23:45

 

Med belysning, med fokus på en av julkulorna.


 

Med det sista solljuset.

 

Här är två bilder som jag har tagit idag, fick till dem som jag ville ha dem. Tänker ta och framkalla dem lite senare i veckan.

Av Marie - 2 december 2012 23:28

Sitter och går igenom bilder som jag tagit mellan fars dag tills idag. Hade tänkt ta och framkalla några ytterliggare bilder. Det finns ett par som redan är klara men ett flertal till att gå igenom, sen håller jag även på med min önskelista. Måste gå igenom så att priser och butiker stämmer. Finns lite små göra kvar för det mesta är redan klart, det fattas kanske någon bok och en bild på en dvd som jag vill ha men annars så ser det klart ut. Började med mina julklappsinköp igår, ännu är varukorgen ännu bara sparad då jag inte är klar än men snart så...


Får se när jag tar och skriver lite imorgon, har fått lite insperation medan snöflingorna sakta singlade ner. Och jag kände att jag fick lite insperation till att skriva om snö, får ta och flytta fram lite i handligen, tror jag. Men nu tänkte jag ta och lägga upp några bilder.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards