I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Marie - 26 december 2012 23:24

Sitter och kollar på rean på kläder, har bland annat tänkt köpa mig en eller två lite tjockare tröjor och kanske någon lite vårnyhet? Annars får jag se om det blir något mer? Hade tänkt skicka efter lite varmare och gosigare vinterkängor, får se vilka det blir men det jag har nu tycker jag är lite för kalla annars är det bra, har aldrig halkat med dem. Annars går jag fortfarande och funderar på när jag ska uppdatera min mobil, känns att jag har tagit julledigt då jag inte gör så mycket av vad jag tänkt att jag ska hinna med. Men det kommer att bli av för jag vill ha en smartphone. Tycker nästan att det är påtiden, känns snart inte som att det finns någon som BARA ha en gammal GSM telefon kvar. Ja den fungerar men det finns en hel del som man inte kan göra med den, som att kolla in SL vid förseningar, skicka mail och det finns nog någonting mer som jag stör mig på som jag inte kan göra på min.


Nu har jag i alla fall lust att kolla på någon av mina tv - serier, får se vilken det tillslut blir eller om jag tar och läser istället?

Av Marie - 26 december 2012 19:54

     


Nu har amaryllisen nästan slagit ut, det finns i alla fall 1,5 klocka utslagna. Dessa är i alla fall tagna mellan den första och andra advent i år. God fortsättning....

Av Marie - 26 december 2012 19:41

 


Igår hann jag inte blogga alls, först höll jag på att prova alla julklapparna som jag fick igår och sedan var det ju Så mycket bättre och efter det Änglagård 3. Men här är några av vad som fanns i mina klappar. Sen ska jag också få gå på revy i nästa månad. Nu undrar jag bara vad som finns kvar tills jag fyller år, då jag nästan har fått allt som fanns på min lista. Det är bara en film och iPoden som jag vet finns med och som jag inte fick....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards