I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Marie - 2 december 2014 23:37

Det blev inte av med någonting som jag hade planerat, då jag har blivit sjuk eller jag håller på att bli sjuk så jag hade ingen lust att åka iväg och shoppa. Dock har jag tänkt börja planerat för sakerna som måste beställas, helst imorgon så att jag har allt klart innan den fjärde advent. Jag gillar inte stress, och sen att jag gör ett nytt försök i nästa vecka då jag nog känner mig lite bättre. Jag har i alla fall ägnat dagen åt att så, och skörda och tjäna pengar i mitt nya spel som jag inhandlade i förförra månaden. Jag har lärt mig mer idag tackvare youtube än jag har gjort sedan jag inköpte det. Mest hur saker fungerar och vad man ska ha allt till, så jag är tacksam för det.

Annars hade jag tänkt göra lite andra saker nu runt jul, får se om något av det blir gjort då? Jag tycker att jag behöver ett par saker till innan dess, helst. Jag är lite splittrad för det är så pass mycket som jag vill göra samtidigt just nu, att jag inte riktigt kan bestämma mig för i vilken ände som jag vill börja med först. Jag hoppas att det löser sig, för att få så pass mycket av det innan det är för sent för en del av det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards