I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Marie - 15 december 2014 23:25

Sitter och beställer dem sista julklapparna. Så där nu är jag ett steg närmare julafton, jag har ett par grejor till innan jag är klar, sedan ska ju allt hämtas och slås in också. Det kan vara nog så stressigt att man tröttnar innan man knappt har börjat. Det ska bli skönt när allting är klart och man vet att man är nöjd med sina val av presenter. Sen har jag ägnat en del av helgen men också gårdagen att kolla på Body of Proof, jag är nu inne på andra säsongen av 3. Men jag är lite splittrad för ögonblicket för jag fick just lite nya idéer som jag får ta och vänta med tills ibörjan av nästa år. Hur jag kan göra om lite mer i badrummet. Snart kommer det se helt annorlunda ut mot vad det gör för stunden och som det har sett ut sedan den byggdes, för väldigt många år sedan. Jag behöver lite mer förvaring än att ha allt utspritt på golvet, känner mig inmålad i ett hörn när jag ska duscha för att det inte finns så mycket plats kvar att stå på. Men nu ska jag ta och kolla på lite mer BoP och kanske hinner jag även ta och läsa lite grann?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards