I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Marie - 13 december 2014 23:13

Jag har under sena eftermiddagen och tidiga kvällen varit på födelsedags firande, och det slutade som det alltid brukar. Och jag brukar försvinna iväg och läsa lite när det blir för mycket. Något jag önskar att jag gjorde i år med då det blev för mycket av både det ena och det andra. Och nu försöker jag koppla av lite medan jag spelar lite FS15 och tittar på lite vlogar, som denna men även den senaste:



Från idag



Har nu bestämt mig för att göra en sak imorgon som jag har gått och funderat på i månader, ska bli skönt när det är avklarat och man kan släppa den tanke för stunden i alla fall. Snart har jag tänkt fortsätta kolla på BoP och jag har snart sett klart på hela säsong 1, som bara består av en halv säsong 13 avsnitt annars börjar en hel del ta juluppehåll. Så då får man ta och sysselsätta sig med något annat under tiden som man väntar på något annat att se om man inte vill se det man redan har. Strax är jag klar med julklapps listan, och det är i sista laget tycker jag. Imorgon är det ju tredje advent. Fundera på att göra lite som jag brukar härinne från och med imorgon, sen får vi se hur mycket jag hinner. Nu ska jag ta och läsa lite och se någon mer vlog.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards