I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Marie - 8 december 2014 23:13

Min julklapp till mig själv, var lite svårare att få ihop än jag kan dra mig till minnes att min förra var? Fast den har betydligt fler delar nu när den har blivit mer teknisk, den uppdaterade eltandborsten. Som man kan kontrollera lite mer ingående via en app, får se när jag tar och uppdaterar min strejkande mobil som snart ger upp. Måste "bara" vänta 21 timmar till tills jag kan ta och borsta tänderna. Har äntligen börjat beställa hem julklappar, 1,5 paket är i alla fall klart. Vet vad jag vill ge min bror och mamma, men till min pappa är det en rätt svårt. Saker han inte gillar använder han aldrig, och sen glömmer han bort mycket som han redan har fått. En liten disträ typ, när det kommer till en hel del grejer som inte rör honom. Han kan även köpa saker till sig själv, lämnar allt där han packar upp det och där får det ligga vi har redan tröttnat och stoppar in sakerna i hyllorna böcker och film men då han redan glömt bort dem.

Så jag får se vad jag kan komma på till honom i år, som han inte glömmer bort...

Får ta och beställa hem lite andra saker imorgon, böcker hade jag tänkt det brukar gå hem.


Tog mig lite tid att läsa lite ur Sandmannen igår och idag, det är verkligen rätt skrämmande av en speciell anledning förutom att det är en deckare. Så jag läser den just nu väldigt försiktigt. Ska dock se vad jag kan göra åt det imorgon?? Sen ska jag även ta och göra lite saker som jag tänkt göra idag som aldrig blev av. Vilket kan bli så att det kan bli lite för mycket att göra imorgon, suck. Det är inget som jag har planerat.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards