I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Marie - 9 december 2014 23:36

Jag har städat klar för idag, imorgon tänker jag ta och förbereda inför städning det som behöver göras. Orkar inte storstäda två dagar i rad, men jag kan börja. Men nu hade jag tänkt varva ner med lite  night thé, väldigt gott i alla fall och funderar på att börja titta på Body of Proof. Och eltandborsten är äntligen klar att använda, yay. Ska testa den om en stund, hoppas på bra resultat. Får se vad jag orkar med imorgon??

Av Marie - 9 december 2014 23:15

Jag har inte gjort hälften av det jag hade tänkt göra. Dels skulle det ha blivit för mycket och sedan så har nätet svikit mig en del, men jag har i alla fall fått fler idéer till vad jag ska ge bort i julklapp fast jag rent tekniskt inte har beställt något idag. Dels har jag inte kommit på vilka böcker jag ska köpa, och sedan var det en vara som var slut i lager så jag väntar med att göra den beställningen när allt har kommit in i lager igen. Jag har även läst lite grann, inte så mycket då Safira bestämde att det var den internationella dagen för gosa. Men jag har hunnit med att börja städa duschrummet men jag har inte hunnit så långt, för det är så skitit att man måste städa väggarna och golven i omgångar. Närmast golvet och golvet är det nog minst en omgång kvar om inte två då gravitationen tenderar att dra ner saker, så det övredelen blev jag av med nästan allt efter två omgångar. Och duschrummet har nu en destinkt doft av offentligt badhus, nämnde det för mamma och hon sa att klorin är en del av klor. Men det fungerade inte att använda såpa, ingenting löstes upp. Så när klorin moussen gjort sitt, så blir det nog såpa för resten av slanten, men just nu har jag problem med fett, smuts och mögel och då är det bara klorin som fungerar bäst och så gillar jag doften. Så snart är "mitt" badrum redo för lite jul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards