I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Marie - 25 december 2014 23:36

Har hittat något på mellandagsrean, som har väckt mitt intresse något som aldrig har hänt tidigare. Jag tycker det är skönt att en del numera även finns på nätet, då jag inte skulle orka kriga för något som när man kommer fram är slut. Det är inte riktigt min melodi, jag gillar inte att trängas allt för ofta om året. Då är det skönt att en del av rean även finns på nätet. Men vilken färg?? Imorgon ska jag ta och kolla in en annan grej också, fast den finns inte med på mellandagsrean. Samma färg eller inte? Kanske ska jag ta den i en färg jag inte ha, så jag vet vilken som är vilken?

Av Marie - 25 december 2014 23:28

 


Detta är vad som fanns under granen i år till mig. Jag hade önskat mig nästan allt av detta förutom chokladen. Fast jag älskar choklad dock har jag aldrig ätit något ur detta italienska märke tidigare. Sitter och funderar på att kanske se en film som jag antingen fått i julklapp inte årets eller om jag ska ta och rota fram en av dem gamla klassikerna filmer jag sett och som jag älskar att se igen eller om jag ska se någon av filmerna som kom hem i förra veckan. Fast det ena behöver ju inte utesluta det andra. Kan ju ha film maraton i ett par dagar nu under ledigheterna...


Vad fick ni / något ni önskade er??

Av Marie - 25 december 2014 21:53


Börjar närma sig jul.



God fortsättning


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards