I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 december 2014

...

Av Marie - 26 december 2014 23:55

Jag är sugen på både spela lite Watch dogs och se en film. Får se vilket det blir eller så blir det en komination av dem bägge.

Av Marie - 26 december 2014 23:31

Jag har åstadkommit storverk idag, jag har handlat det jag hittade på mellandagsrean. Fast jag var tvungen att fundera under större delen av gårdagen innan jag bestämt mig för att jag skulle slå till, sedan väntade jag tills idag till att bestämma färg och så rann tiden ut. Jag handlat aldrig efter ett visst klockslag, då jag anser att det är lite väl sent att handla. Men mina grejer fanns kvar och om ett par dagar så finns det att hämtas ut. Får se vad jag ska fortsätta med?

Jag ska nog vänta med mobilen till någon annan dag, det börjar bli sent och jag har inte ens valt färg än vilket lär ta ett bra tag så det är lika bra att vänta tills imorgon. Då kanske jag har kommit på det?


Jag brukar aldrig vara så bra på att fatta kloka beslut, förut spontan shoppade jag en del när jag fattade snabba beslut och när jag väl slutade med det så känns det som att det tar årtionden innan jag fattat ett beslut om vad jag vill.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards