I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Marie - 6 december 2014 23:51

Idag blev inte riktigt som jag tänkt mig, det blev aldrig att jag orkade börja plocka undan grejer överhuvudtaget då jag är helt slut. Sent på eftermiddagen sladdade vi in till ikea, jag kom inte ut med så mycket som jag hade tänkt mig. Ville bara därifrån, det var fullt med människor överallt och jag kände mig instängd. Men jag fick med mig lite till duschrummet och mitt rum, men det får jag ta tag i imorgon. Krafterna försvann när jag fick se ikeas parkering...

Efter det svängde vi in till Rusta, där jag faktisk hittade vax hade tänkt vaxa benen nu i helgen. Och efter det var det veckohandling plus att jag hittade hemtex som jag var och tittade lite i efteråt. Får nog ta och julhandla allt på nätet i år, blev aldrig av att jag köpte någon julklapp på ikea. Får ta och göra det imorgon. Det verkar bli mycket som händer då, om det blir för mycket får nog en del göras på måndag. Vill känna av att jag klarar av att ta mig igenom morgondagen utan att känna mig som jag gör nu - helt slut. Jag har även påbörjat att klä granen, men efter att satt ihop den, i med belysning och nästan alla kulor som vi köpte idag, så tog det stop. Blir nog bättre när den är klar.


Sen hade jag tänkt göra en annan sak imorgon som jag inte hann göra idag. Sen hade jag även tänkt läsa lite och skriva lite om jag inte drunknar i granen... Sen finns det säkert något annat som också händer imorgon, rummet borde snart vara klart. Har inte hittat allt. Jag såg en av grejerna för några månader sedan och jag kan inte komma på var jag la mina "julkort" med motiv som jag har i min ram. Varför flyttade på dem?? Man kan ju alltid åka tillbaka till ikea nästa år om jag behöver något mer som inte blev av idag. Sitter och tittar på youtube klipp, orkar inte koncentrera mig för mer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards