I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Marie - 4 december 2014 22:51

Jag är rätt så klar med min önskelista för i år, kan alltid fylla på den om det behövs till min födelsedag. Det känns rätt skönt att vara klar, nu ska jag bara sätta ihop mina bilder och text som jag brukar göra och så tror jag att jag är klar för i år. Men jag kan inte bestämma mig för vad jag vill göra nu? Se en serie eller titta på film? Svårt val... Annars kan jag se på en serie och sedan sätta på en film, då behöver jag inte välja bland en av dem. Smart va?! Har tänkt plocka undan, röja upp lite imorgon så att jag kan ta och städa i helgen. Sen har jag ett par andra saker som också ska bli klara tills dess, som mina beställningar med julklappar, gillar att vara klar i tid. Sen finns det ytterliggare en sak som jag funderar/tänker göra imorgon. Något som jag har velat göra under så pass lång tid att jag inte har lust att låta chansen försvinna under mina fötter. Men tills dess, får jag ta och göra något åt smärtan som jag känner just nu annars kommer det bli svårt att sova sen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards