I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Marie - 28 december 2014 23:11

Kanske måste besöka affären i alla fall angående min mobil. Nu har jag klippt ut mobil modellerna i kartong men det är ju en annan sak att se dem i IRL, jag som trodde att jag skulle slippa. Då jag lätt blir att jag blir jättetrött av alla ljud, ljus och rörelser, men det verkar som att jag måste åka tillbaka till Täby C. Får se om jag orkar med det? För i såna fall så kommer jag nog ta och kolla in några andra butiker medan jag är där. Annars så har jag upptäckt att jag kanske måste spela om hela Sherlock Holmes, jag kommer inte vidare och det är något som man ska kunna göra för att få fram en bro men jag har försökt under mer än 20 minuter och inget händer. Jag hoppar inte av glädje över att få göra om allt igen...

Jag har även suttit och tittat lite på en locktång som jag funderade på att önska mig i julklapp, men i slutändan blev det inte så och nu funderar jag på om jag ska ta och klicka hem den till mig själv? Sen har jag även hittat en sida som säljer en av mina favorit téer. Kanske något att klicka hem när den jag har börjar ta slut?? Pukka te, är en av det godaste te jag har druckigt på bra länge - kan ju bara dricka rött och ört te.


Nu får jag väl börja om med Sherlock Holmes, vi har något otalt med varandra.



Kan även läsa lite mer...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards