I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Marie - 20 december 2014 09:45

Jag har under ett par dagar bara tagit det lugnt. Men nu börjar jag känna en lust att skapa igen, jag har satt igång att skriva och det som kommer ut låter nästan exakt som det som jag började skriva på för nästan exakt 3 år sedan. Förhoppningsvis så kommer det hålla i sig länge och jag kanske hinner skriva klart boken? För då skrev jag nästan dagligen i över 1,5 års tid och det var mycket som händer i boken, sedan dess har jag kommit på fler personer men det har aldrig varit samma glöd om att jag har ett behov att få skriva även fast jag egentligen har ett behov av det.


Jag har nu även sett klart på Body of Proof säsong 2, och har tänkt påbörja sista säsongen. Slutet på 2:an var verkligen spännande, och jag gillar att alla fall bygger på riktiga fall att man får lära sig ett och annat under tiden som man underhållas framför tvn. Nu ska jag skriva rent det jag ännu har skrivit och sedan ska jag börja titta på sista säsongen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards