I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Marie - 10 december 2014 23:21

Har idag ägnat dagen åt att kolla på lite Body of Proof sedan det har varit siochså med nätet. Men nu är det fixat eller ja telia har fortfarande problem men min bror har kopplat in oss på en annan server så det går nu att surfa. Jippi, jag skulle också vilja vara så pass teknisk kunnig ibland, fast det tillhörde inte något av ämnen jag läste på gymnasiet. Nu har jag tänkt på om jag ska ta och beställa hem lite julklappar idag eller vänta tills imorgon?

Just nu sitter jag och spelar lite Farming simulator 2015, i brist på annat. Det kan hända att det blir lite mer Body of Proof också, fast jag har även tänkt göra klart min önskelista innan det är försent. Jag var i år tidig med vad jag önskade mig, men jag har ännu inte fått ner det på pappret än, vilket är sent för mig. Får ta och göra något åt det helst innan imorgon, jag vill i alla fall börja. På så många ställen, vill jag vid det här laget vara klar. Men ett steg i taget, det borde jag både hinna och orka med. Nu finns det lite annat som också ska hinnas med.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards