I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Marie - 16 december 2014 23:22

Jag har hämtat ut lite paket och slagit in julklappar. Det var världens kö till utlämningsdisken, den sträcktes sig ner till brödavdelningen 35 meter från postutlämningen. Tog och fixade mina glasögon också, dem har glapat runt på min näsa i ett par månader nu, de har glidit ner och irreterat. Och nu fick jag bla "blupparna" utbytta, och bågen fixad bakom öronen. Hon tyckte att "blupparna" var för släta som satt på när jag hämtade ut dem för 3 månader sedan alltså de som vilar på näsan när man har glasögonen på sig.



Sitter nu och tittar bla på det sista julklapparna för i år. Men jag tittade på en av klapparna till pappa, han ska få en bok också, men jag kunde inte bestämma mig för vilken färg. Så får ta och vänta tills jag har bestämt mig, jag gillade den mörk gröna, marina, och gråa. Den lila och turkosa, var väldigt starka i sina färger de var verkligen juvelfärger. Tror inte han gillar så vibrerande färger, var på jakt efter en lila dock men det fanns inte i rätt storlek. Kanske måste jag fortsätta jakten??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards