I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Marie - 11 december 2014 10:00

- Jag har skonummer 39,5


- Jag är 165 cm


- Jag försöker lära mig lite mer spanska.


- Jag kan teckenspråk, fast jag har glömt en hel del.


- Min hårfärg är min riktiga hårfärg.


- Jag kunde ha haft 4 st äldre syskon om de inte dött innan vecka 40


- Fler av mina vänner började jag umgås med först då jag började gymnasiet och efteråt.


- Jag tittar på Hawaii five 0 del 13 just nu


- Jag är alltid i tid, vad jag än ska göra.


- Jag älskar doften av kaffe, men dricker inte kaffe.


- Jag gått i skolan i 15,5 år i skolan men jag har ändå inte "tagit" studenten.


- Till slut gav jag upp, då jag inte orkar läsa klart i den takt som krävs.


- Jag bar aldrig strumpor när jag var liten, nu avskyr jag att vara utan dem.


- Vi har allt som allt haft:


5 Katter och 3 st kattungar som vi inte har kvar


- Jag höll på att stanna kvar i Portugal 2006, efter att jag kommit in i "landet" medan vi satt och väntade på att flyga hem.


- Jag blev mobbad under större delen av min skoltid.


- Jag har aldrig brutit ett ben.


- Jag gjorde hål i öronen när jag var 18 år.


- Jag älskar att fotografera och det blir som jag tänkt mig.


- Jag är allergisk mot insekter och nickel. Främst nyckelpiggor, betet påminner om huggormsbett.


- Jag sover med två kuddar under huvudet.


- Vitt är min favoritfärg. Det syns lite på mina klädval ibland.


- Jag skulle vilja ha rakare tänder och inget överbett. Har svårt att tugga maten.


- Mitt namnförslag till vår nuvarande katt var det som blev - Safira.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards