I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Marie - 4 augusti 2014 23:43

Nu är jag väntar på säsongspremiären av Elementry, så får jag ta och underhålla mig med Criminal Minds som är tillbaka. Den har haft ett uppehåll sedan mars, så jag minns inte riktigt allt som hände innan den gick på semester. Nu ska jag se den och sedan får jag se vad den handlar om, men den är säkert spännande. Och vem vet man kanske känner sig inspirerad till att skriva lite, jag började skriva på min bok efter att jag köpte de första 4 säsongerna i en samlingsbox. För det känns som att det är på tiden, att komma igång med några sidor eller helst något kapitel så att det verkligen lossnar.

Sen är det dags att boka synundersökning, det är nog dags då jag känner en form av diffus värk runt ögonen så det är väl lika bra att testa synen medans man kan få solglasögon på köpet om man handlar nya glasögonen. Så nu sitter jag och kickar på nya bågar, för jag är så nöjd med dem jag har att jag vill att nästa båge också ska vara i titan. Får se om jag lyckas, men jag har i alla fall sett ett par snygga glasögon i alla fall.

Av Marie - 4 augusti 2014 23:29

Nu har jag på allvar börjat att spela mer än jag har gjort det senaste månaderna. Jag har kommit en bit in i Watch dogs nu, och jag börjar tycka att det är ett roligt spel när man väl klurar ut hur man ska komma vidare, men när det blev för varmt så valde jag att göra något annat. Men det är inte det enda spel som jag håller på med förstunden, jag spelar även ett spel på iPaden som heter Cook, serve delicious - och den är ett roligt spel där man ska servera mat och dryck på tid. Finns både hos iOS och Android, och kostar pengar. Men jag är även sugen på sims 4 som kommer om några veckor, jag är spänd på allt nytt. Men jag har ännu inte sett spelkraven för det spelet, för det finns en risk att jag måste uppdatera några grejer till datorn för att det ska flytta på så bra som det gör just nu fast datorn som jag har är 4 år i december men det märks inte då den fortfarande är väldigt pigg för att vara så pass gammal - pensionär i datakretsar.


Vill ju gärna boka ett par saker nu, som Crimes & Punishments och ett par andra saker. Det finns ju ett par tv-serier som släpps nu under hösten...

Av Marie - 4 augusti 2014 09:30

 


Dessa funderar jag på just nu. Inte allt och inte samtidigt, men ett par av sakerna är jag sugen på. Är lite likt mina tankar just nu, saker som är fina eller man kan ha användning för eller något fint för hemmmet. Jag vill ha lite av allt, eller så är det bara värmen som talar, men jag tänkte bla på detta när jag stod inne i en av de lyxigaste badrum jag varit i. Den var stor, hade dusch och ställen att lägga undan din outfit medan du duschade och så hade den elutag. Det kallar jag i alla fall lyx, för sånt har inte jag här hemma. Min dusch och toalett så är det en vägg emellan, vilket du ju ibland kan vara. Men inte som ni kanske tror, för det är mitt rum som man måste in i för att komma till duschen då den är i min fd walk in closet. Så jag tycker det mesta är lyx.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards