I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Marie - 5 augusti 2014 23:47

Ah, vad skönt det var att duscha. Nu tror jag att jag både kan överleva natten och bädda rent sängen. Sen kan det mesta hända, ja kanske inte just nu men senare. Jag är sugen på att titta på film, men vet inte om det blir något av det - då jag inte minns i vilken väska Dear John finns i, ska ta och kolla upp en sak. Eh, den bilagor jag har på datorn talar om vilka filmer som är sorterade i vilken väska på ett ungefär, men jag vet ändå inte exakt i vilken filmen ligger i och jag undar om jag inte är lite lat nu när det är så fuktigt överallt. Fast om jag nu inte tänker spela, så finns det ändå en lite chans till att det kan bli en film - i alla fall början på den. Sen har jag även lust till ett par saker, men om jag gör något åt en del av mina funderingar står skrivet i stjärnorna.


Men jag kan alltid läsa ut några av mina böcker, förutom att fortsätta skriva.

Av Marie - 5 augusti 2014 22:36

Så nu har jag dammat klart, så om det inte åskar för mycket imorgon så är det väl dags att dammsuga. Sen är jag klar för den här veckan. Men nu är jag helt slut, svetten bara rinner och jag tror att det är dags för en dusch. Den här höga luftfuktigheten gör att man svettas floder, eller det känns så i alla fall. Det är väl det enda jag besväras av med de här höga luftfuktigheten och det är att man svettas för ingenting. Jag besväras av det, men tydligen mår man dåligt om man inte kan svettas och reglera temperaturen. Något jag inte tycks ha problem med. Jag orkar nog inte bädda sängen om jag inte får duscha innan. Sen får jag se vad som händer mer, det börjar verkligen störtregna innan jag hann fram och handla tidningen idag, så jag var mer än dyngsur på överkroppen innan jag var hemma. Men det var på ett sätt behagligare än det jag har nu, för vatten torkar medan svetten fortsätter att rinna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards