I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Marie - 26 augusti 2014 23:00

Inget är som det ska idag, jag har jätteont i magen och ingenting som jag kan/brukar göra ser ut att fungera. Verken promenaderna jag har fått efter att försöka locka fram katten som har fått vara med om ett ytterliggare slagsmål idag som har gjort att hon fortfarande inte har kommit hem. Eller värmedynan tygs ha någon effekt på den här värken. Suck, jag är alldeles öm i magen och inget tycks hjälpa. Så nu sitter jag och kollar på Scandal, och funderar på om jag ska ta och se något mer efter det eller kanske ta och spela lite mer Watch dogs. Jag har kommit längre igår och idag vad jag har gjort i månader sedan jag köpte, dels för jag har varit rädd för vad som krävs för att spela då jag inte brukar spela dessa spel, med biljakter och skjutspel då jag inte är duktig på det alls. Och det krävs att jag blir riktigt arg, för att jag ska lyckas med uppdraget. Men nu till något helt annat, nämligen till dagens vlog från essie och även dagen innan gårdagens.


Stockholm



Stockholm - Malmö


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards