I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Marie - 20 augusti 2014 23:45

Det har varit en händelserik dag, Safira har bara fatt en utan två gräl med en hankatt som kom förbi runt 21 - tiden. Och nu vill hon ut igen för att se om han finns kvar? Hon är tuff för att väga under 3 kg. Men så är hon också väldrigt ENSVIS. Och jag har mått illa under större delen av dagen, och hoppas att det snart går över. Tidigare under dagen så såg jag essies senaste vlog, som innehåller matrial från Oslo - Göteborg. Ocj ser fram emot att de upptäcker mer om Sverige när de nu både gillar möbler och kläder härifrån.


Oslo - Göteborg


Sen finns det ett par andra saker som ska göras, dels ska jag gå och kolla synen sen så böjar jag bli sugen att göra ett par andra saker, beställa hem saker som jag har gått och funderat på under hela sommaren. Det ska bli intressanta dagar som kommer, jag har även planner på att göra något som jag aldrig gjort tidigare men det är något som i så fall kommer att inträffa under nästa år. Sen ska även höstkläder inhandlas, det finns mycket som kommer att hända men också vad jag vill ska hända att jag inte riktigt vill att det redan ska vara höst.


Oh, ni måste bara se det här. Beyoncé's Halo fast på teckenspråk.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards