I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Marie - 11 augusti 2014 23:56

Mycket har hänt idag. Dels så har det kommit en ny katalog som jag sitter och bläddrar i, men det stora är ändå att vi fick hem en katt idag - honkatt. Men mer om henne senare, hon borde få ett helt eget inlägg. Men det är en av anledningarna till att jag inte har postat något tidigare under dagen, då man måste försöka göra att vilken katt som helst känner sig trygg i sin nya hemmiljö. Ska bara ta och ge henne ett namn snart, gillar inte riktigt Missy eller om det är Missi och hon verkar heller inte lyssna till det. Jag gillar namnet Iolit, får se om det blir det eller ej?

Men ett par höstnyheter hade jag tänkt mig, och så rensa ut lite saker som jag aldrig använder. Och jag tror att jag har sett något fint i denna katalog, sen får jag se om det finns något mer som fångar mitt intresse.

Men nu ska jag göra klart ett par saker, som inlägget jag tänkt lägga upp igår och lite annat smått och gott.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards