I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Marie - 18 augusti 2014 23:29

Hör och såg nyss nyhet om att Taylor Swift släpper nytt matrial i slutet av oktober närmare bestämt den 27/10 som heter 1989. Och första singeln heter Shake it off, och låter så här. Får se hur resten kommer att låta?



Annars har jag en stor del av dagen gått och funderat, och jag tror nästan att jag har bestämt mig och det känns jätteskönt. Så jag sitter just nu och scannar av nätet, på tips. Men jag har även kollat in vad essie har gjort idag, de var tydligen i Oslo i lördags och runt middagstid idag så kom de till Göteborg. Får se imorgon vad som händer mera...



Och så har jag även försökt få våran katt att trivas lite mer. Det känns konstigt att det bara är en vecka sedan hon kom in i våra liv. Hon har i alla fall börjat komma när man ropar på henne, fast hon bara har haft sitt namn i mindre än 1 vecka. Det tycker jag säger en hel del till hennes förra namn, som hon inte kan ha gillat då hon inte lyssnade till det eller så kanske hon inte gillade sina förra ägare som gjorde henne hemlös? Men mer om det senare, eller kanske rent av imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards