I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 27 december 2014

Rastlös

Av Marie - 27 december 2014 23:15

Jag har funderat av och till idag och har ännu inte bestämt mig än, nu har jag även fått för mig att jag även ska ta mig till affären för att köpa mobilen där. Jag vet inte vad jag ska göra? Jag kan inte fatta ett beslut som jag inte har dissat en stund senare, för det finns ett par för- och nackdelar.


Fördelar:

Jämföra storleken till 100% IRL

Titta på det olika fodralen och SE hur det ser ut IRL i färgerna

Samt få med mig den samma dag


Nackdelar:

Svårare att bestämma sig för vilken model

Tar ett tag att ta sig dit

Behöver inte mobilen på en gång har inget litet SIM-kort har en mobil från stenåldern så jag måste ändå bytta


+ Har lite svårt att att bestämma sig


Jag började spela Crimes & Punishments - Sherlock Holmes och det är verkligen ett roligt spel. Både för att man får tänka en del men sen också för att man slapp installera skivan utan det var bara att sätta igång man slapp sitta och vänta. Jag har löst två fall hittills och måste nog spela om minst en gång till för att få alla Trophys, men det går fort när man har roligt. Ska nog ta och fortsätta en stund till, sen får jag se vad som händer imorgon? Förutom att jag har ett par saker att bestämma mig för så har jag även tänkt göra ett par andra grejer också. Måste fyllas på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards