I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Marie - 4 april 2009 22:12

Nu ska jag ta och spela en stund, och om jag inte fortsätter med det spelet som jag började med idag så går det alltid att spela sims 2, och jag kan knappt fatta att det är hela 2 månader tills sims 3 kommer. Jag vet inte vad man gör om de bestämmer sig för att flytta fram datumet ytterliggare en gång, det känns som att de inte ens finns på världskartan. Men man vet ju aldrig. Och nu har jag gjort lite armhävning och sittaps, och genast känner jag mig mycket tröttare än förut, men jag ska nog ta och ta mig en kopp te innan jag går och lägger mig, för att få i mig lite vätska innan jag ska sova. Och nu har jag även tagit och gjort rent micron, den var inte lite smutsig, det såg nästan ut som att den inte vart annat än smutsig, men nu är den i alla fall något renare. Men nu ska jag gå och spela lite och sedan ska jag läsa en stund, jag vill ha läst ut Psykopaten innan påsk, och jag hoppas att jag är det så att jag kan börja med en ny bok.

Av Marie - 4 april 2009 19:28

Idag har jag gjort lite olika saker, planterat om en blomma och skruvat ihop en grill, men det var jobbigast att plantera om blomman för att jag inte hade något att ställa den på så det kändes i ryggen, annars är det lätt att se till så att blomman får ny jord. Det var mycket lättare att skruva ihop grillen, det medföljde ju en instruktionsbrosyr, då är det ju ingen konst. Jag hade planer på att spela, men jag minns inte hur man gör så jag få ta och kolla upp det om en stund, speciellt när man har kört fast är det guld värt om man hittar tips på nätet. Men nu ska jag nog ta och titta på robinson, fast jag har hittills inte gillat det så här långt, men det finns nästan inget annat att göra. Så man kanske kan lära sig att stå ut med det?

Annars har jag lite andra planer som ska göras, och en del kanske bli av idag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards