I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Marie - 11 april 2009 23:57

Nu har jag ätit lite ur påskägget, men inte så mycket för det fanns nästan bara lakris och gelegodis, inte riktigt mitt favorit godis, tur att man köpte lite av den varan på båten igår. Sen har jag också läst lite ur ö-morden och jag såg att jag kommit längre än till hälften, så nu är det mindre än 150 sidor kvar. Annars sitter jag och tittar på vad det är som jag ska beställa i helgen så jag har det klart, utan att jag måste fundera på det sen för jag ska också lite senare ta och beställa lite smycken, men inget av det som fanns att köpa på båten - i alla fall inte den här gången. Men sedan borde jag ta och beställa en baddräk innan vi åker utomlands, det borde vara ett smart drag än att inte åka ner med någon alls. Men annars har det vart skönt att bara sitta i solen ett tag, och se att krokusarna har kommit upp i trädgården på bara någon dag (i onsdags så var de inte framme) men nu lyser de lila krokusarna upp lite gran och snart börjar fler blommor träd att blomma.

Av Marie - 11 april 2009 19:33

Det har verkligen känts som dagen efter idag, jag var väldigt trött då jag slog huvudet i vitrinskåpet innan jag gick och la mig och sov i 12 timmar, men jag hade även nackspärr som jag fick någon gång under gårdagen, förmodligen då jag somnade på bussen. Men den har börjat släppa lite nu efter ha använt mig av min värmdyna över nack-skulderbladen idag. Jag har också läst en del, men jag har bara kommit halvvägs än så länge i boken, men nu har det första "upptäckta" mordfallet kunna konstaterats. Men jag ska ta och läsa om en stund igen, men det får bli efter robinson som börjar nu. Det får även bli då som jag tar och ser över min beställning över det jag behöver och det som jag lovade mig själv att jag skulle få igår om jag tog och åkte iväg då jag hade så ont i magen. Men jag har grävt lite i landet och plockat upp och slängt gräs/lerkokor och det börjar äntligen att se ut som ett land. Det är nog snart klart för att plantera ner lökar i, och det var skönt att göra det i solskenet. Sen samlade jag ihop en fin liten stenhög som fanns i landet, men jag ska fortsätta med det jobbet imorgon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards