I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Marie - 21 april 2009 23:20

Kvällen jag bland annat ägnat mig åt att titta på spårlöst, dr åsa och nu tittar jag på mäklarna. Men det är ett till program som jag vill kolla på innan jag går och lägger mig, och det är något om brud på tv3, just nu minns jag inte ens vad det heter, men det är spännande att se hur mycket de kan göra av så lite, kanske tycker jag att det är så spännande för att jag skulle vilja gifta mig i framtiden fast det verkar vara väldigt avläcket just för stunden, men drömmen finns ändå där. Men annars sitter jag och funderar över litet allmänhet och vad det är för grejor eller smycken som jag vill passa på och inhandla just nu. Annars börjar det bli dags varva ner och tänka på att det snart är en ny morgon, och läsa en stund och så somnar jag förhoppningsvis tidigare idag än igår. Det är aldrig roligt att ha svårt att bli trött, psyiskt.


Programmet heter ju Vårt bröllop i era händer, hur kunde jag få det till brud? Fast jag verkar ha sett alla som har gått hittills, ja ha då får väl jag ta och läsa lite tidigare än jag trodde. Så nu ska jag bara göra färdigt här och så ska jag gå och lägga mig. Godnatt.

Av Marie - 21 april 2009 19:34

1. Ditt senaste kap?
– Smycken, de var så vackra.

2. Vilka solglasögon ser man på dig, om några?
– Just nu några med min egen synskärpa i, men framåt sommaren

CAROLINE HERRERA om jag får tag i dem.

3. Högst på önskelistan står…?
– En ny kamera och en ny väska. Kan inte välja.

4. Vår på landet eller i storstan?
– Bor på lillandet, men kan komma in till Stlhm på under en timme.

5. Favoritglass?
– Ben & Jerry, behöver jag nämna något mer?

Av Marie - 21 april 2009 18:52

Idag har jag inte gjort det jag hade tänkt att göra, som vara titta efter vårskor, man ska ju helst bytta ca varannat år om man går i dem ofta, för att de tappar stötdämpningen. Men jag kom inte iväg idag, istället fastnade jag famför boken som jag fortfarande håller på med (Iskallt våld) och den är närvkittlande spännande och nu börjar jag närma mig slutet :-( när jag inte alls har lust, utan nu vill jag att boken skulle ha vart tjockare än vad den är. Det är typiskt jag verkar aldrig bli nöjd. Och sen har jag promenerat 2,5 km idag, uppdelat på två promenader, och jag gick åt motsatta håll för att det inte skulle bli så tråkigt att gå samma slinga, men nu är jag alldeles slut. I benen och i huvudet, annars finns det ett par saker som jag sitter och funderar på. Som jag ska ha bestämt mig tills kvällningen hade jag tänkt, allt det för att få tid att beställa hem dem innan veckans slut.


Men just nu sitter jag också och funderar över när kameran som jag spanade in redan i februari kommer i den färg som jag vill ha den i? Vissa butiker har redan börjat sälja den, men inte i "min" färg som är chokladbrunt eller röd - jag har helt enkelt inte bestämt mig för vilken färg jag vill ha än, så det gör väl inte så mycket att de inte har anlänt än, men jag vill så gärna ha med mig den när jag åker utomlands ner till kanarieöarna så jag får chansen att visa ön från sin bästa sida. Med en bra kamera förstås, jag får väl sitta här och drömma ett tag till.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards